Podziel się linkiem #10

środa, maja 24, 2017

Dawno nie było mnie na blogu. Złożyło się na to kilka czynników, ale mam nadzieję, że teraz znowu będę pisała regularnie. Chociaż mam wrażenie, że ta przerwa trochę mnie rozleniwiła. Też tak macie po przerwie w pisaniu? Ok, wracamy już do sedna, czyli do (jak mi się wydaje) lubianej przez Was serii Podziel się linkiem.
Podziel się linkiem to seria postów na moim blogu, w których dzielę się z Wami ciekawymi wpisami znalezionymi w sieci. Dotyczą one głównie tematyki około rozwojowej, ale nie tylko. Mam również nadzieję, że i Wy zaangażujecie się i polecicie mi w komentarzach interesujące wpisy zarówno własne, jak i cudze. Wiem, że trudno jest chwalić się swoją pracą, ale tak naprawdę nie macie nic do stracenia. Jeżeli w Waszym odczuciu jest to coś wartościowego to napiszcie o tym. Może nie każdemu się spodoba, ale prawdopodobnie ktoś z tego skorzysta. Poniżej również prezentuję moją subiektywną listę ciekawych treści i wiem, że nie każdemu się one spodobają, a jednak są osoby, które lubią tą serię i chętnie zaglądają w linki.

Polecane przeze mnie posty:

Całkowicie zgadzam się z tym tekstem, co nie znaczy, że sama nigdy nie zwalam winy na resztę świata. Jesteśmy mistrzami w tworzeniu wymówek. Jakby tu z tym skończyć? Macie jakieś pomysły? To naprawdę zdumiewające jakie mamy dzisiaj możliwości. Pamiętacie lata 90, albo początek XXI wieku, gdy dostęp do internetu był ograniczony, a jeżeli już mieliśmy do niego dostęp, to nie było w nim tak wielu informacji w porównaniu do tego, co znajdziemy dzisiaj.

Świetna, motywująca historia do aktywności. I to już z planem jak podejść do tematu. Mnie zainspirowała, mam nadzieję, że na dłużej i że Was również zainspiruje.

Taki ponadczasowy, wzruszający tekst o pieniądzach i szczęściu. Muszę Wam przyznać, że chyba jestem bardzo bogata.

Emilia pisze o medytacji w bardzo prostych słowach i zdecydowanie mnie do niej przekonuje. Jest to pierwsza część cyklu o medytacji z niecierpliwością będę czekała na kolejne.

Wpis oparty na własnych doświadczeniach. O tym, że zarabianie na pasji to wcale nie jest taki dobry sposób jak się wydaje. Faktycznie mam wrażenie, że ostatnio to bardzo popularny temat. Bo niby kto by nie chciał robić tego, co kocha i jeszcze dostawać za to pieniądze. Autorka wyjaśnia, że to tylko brzmi tak kolorowo. Może wystarczy robić coś, co się lubi i jednocześnie coś, co przynosi pieniądze. Post polecam każdemu, szczególnie tym, którzy szukają swojej drogi zawodowej.

To post szczególnie dla mnie. Zwłaszcza, że podczas czytania go musiałam co chwilę sprawdzać telefon powiadamiający mnie o nowym smsie. Konkretne rady, które zdecydowanie do mnie przemawiają. Ustalenie priorytetów to według mnie najważniejsza zasada produktywności. Być może nie każdemu będzie odpowiadał tryb pracy monozadaniowej, ale w większości przypadków taka praca jest bardziej wydajna. U mnie na blogu więcej o wielo- i monozadaniowości możesz przeczytać tutaj.

Wprost uwielbiam wywiady z inspirującymi osobami. Wywiad z Ulą Phelep pozwala nie tylko lepiej ją poznać, ale również wyciągnąć wiele wniosków, które możesz zastosować w swoim życiu. Zwłaszcza jeżeli myślisz o założeniu własnej działalności.

Zwięźle, ale bardzo rzeczowo opracowany temat inteligencji emocjonalnej, nie mówiąc o wartości dodanej w postaci testu. Post uświadamia nam jak przydatna w życiu jest inteligencja emocjonalna. A po wykonaniu testu możemy orientacyjnie określić na jakim poziomie jest nasza inteligencja emocjonalna. Świetny sposób na poszerzanie wiedzy o sobie.

Dla osób, które jeszcze nie wprowadziły stałej aktywności do swojego życia wraz z nadejściem wiosny. Kilka porad jak zmotywować się do jakiejś aktywności.

Tekst, który mówi o wychodzeniu poza strefę komfortu trochę inaczej, niż zwykle. Pozwolił mi spojrzeć na dany temat z innej strony i trochę zrewidowałam swoje poglądy. Jeżeli chcesz przeczytać, co napisałam na temat strefy komfortu zapraszam tutaj i tutaj.

To już wszystkie linki, które dzisiaj polecam. Blogi, które niedawno odkryłam:
Ponownie zachęcam do podzielenia się Waszymi linkami. Z chęcią poznaję nowe ciekawe miejsca, dlatego jeżeli znacie jakiś świetny blog to doceńcie go, powiadamiając o tym innych w komentarzu pod tym postem. Ponadto jeżeli sami prowadzicie tego typu serie albo zaglądacie na inne strony, gdzie autorzy polecają ciekawe posty lub blogi też napiszcie o tym w komentarzu. A jak Wam się podobały moje dzisiejsze polecenia? 

Na koniec przypomnę jeszcze, co ostatnio ukazało się na moim blogu:

You Might Also Like

0 komentarze