Wyzwanie: 30 dni picia wody + arkusz do pobrania za darmo

czwartek, stycznia 04, 2018

Wyzwanie picia wody

Dziś przychodzę do Was z pierwszym postem z niespodzianką. A jest nią arkusz do monitorowania ilości spożytej wody. O tym jak ważne jest dostarczanie odpowiedniej ilości wody pisałam w poście: Dlaczego powinniśmy pić więcej wody i jak to zrobić? Serdecznie do niego zapraszam ponieważ uważam, że wciąż jest bardzo aktualny oraz ciekawy merytorycznie.
Dowiecie się w nim między innymi o tym jaki wpływ ma woda oraz jej brak na nasz organizm, jak należy pić wodę oraz poznacie kilka ciekawych sposobów na zwiększenie spożycia wody.

Wracając do tematu muszę się Wam do czegoś przyznać. Właściwie już od kilku lat z mniejszymi lub większymi przerwami monitoruję ilość przyjmowanych przeze mnie płynów. Obecnie wypijam 6-8 szklanek dziennie. Ale płynów, czyli herbaty, wody i kawy. A jak się domyślacie to jest różnica. Podobno kawa wręcz nas odwadnia. Więc może po każdym kubku kawy powinnam odjąć sobie szklankę wody w bilansie? W każdym razie wtedy kiedy pisałam tamten post faktycznie około połowy, a może nawet większość stanowiła woda i tak jak pisałam nie miałam problemu z suchą skórą, który szczególnie występuje u mnie zimą. Obecnie jest już inaczej, czystej wody wypijam szklankę, może dwie dziennie.

Dlatego postanowiłam podjąć wyzwanie picia wody i gorąco Was do niego zapraszam. Poniżej możecie pobrać arkusz do monitorowania jak Wam idzie.

Przestrzegam tylko przed tym, abyście nie używali tego arkusza jedynie jako miejsca, gdzie możecie zapisać ile już dziś wypiliście, ale jako motywację do zaznaczenia wszystkich szklaneczek w ciągu dnia. (Taki błąd popełniałam korzystając z aplikacji mobilnych: po prostu zapisywałam ile szklanek wypijam nie mając dużej motywacji, aby była to odpowiednia ilość. Chociaż wiadomo, że dążymy do tego, abyśmy nie musieli się kontrolować.)

Wyzwanie możecie rozpocząć każdego dnia. Dostępne są dwie wersje kolorystyczne. Szklaneczki możecie zamalowywać określonym kolorem każdego dnia. A i koniecznie wpiszcie jaką nagrodę sobie sprawicie, jeżeli uda Wam się zamalować określoną liczbę szklanek. Jeżeli jesteście bardzo ambitni niech będą to wszystkie szklanki, ale myślę, że możecie sobie wybaczyć 15-30 szklanek  w ciągu miesiąca - oczywiście za pierwszym Waszym podejściem do wyzwania;)

Pliki są w formacie pdf i rozmiarze A4. Można z nich skorzystać tylko do użytku własnego, ale będzie mi szalenie miło, jeśli zechcecie udostępnić je u siebie:)
Pobierajcie arkusze i koniecznie dajcie znać jak Wam poszło.





Po naciśnięciu przycisku pobierz trafisz na stronę podglądu arkusza. Naciskając środkową ikonkę w prawym górnym rogu podglądu pobierzesz arkusz na swój komputer.
Pliki są do pobrania tylko do użytku prywatnego, nie wyrażam zgody na ich modyfikowanie, wykorzystywanie ich w celach komercyjnych, sprzedawanie oraz rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i zgody.



Jeśli pobierasz moje pliki będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

You Might Also Like

0 komentarze