22 kalendarze miesięczne do pobrania za darmo

piątek, grudnia 30, 2016

Miałam pisać o plannerach, ale chciałam mieć też kalendarz miesięczny. Niektórzy lubią mieć widok kalendarza miesięcznego od razu przy biurku, na ścianie, czy w kuchni na lodówce. Postanowiłam więc poszukać takich kalendarzy. Myślałam, że nie ma zbyt wielu ciekawych kalendarzy z widokiem miesięcznym do wydrukowania za darmo, ale przepadłam podczas poszukiwań. Niektóre są tak piękne, że trudno się zdecydować na ten jeden. Czasami, aby pobrać kalendarz trzeba zapisać się na listę mailingową. Jako, że cenię funkcjonalność większość kalendarzy ma miejsce przy datach na zapisanie najważniejszych rzeczy oraz miejsce na notatki, cele, lub to na czym chcemy się skupić w danym miesiącu. Zacznę od tego, co znalazłam ciekawego u nas.

Wszystkie zdjęcia wykorzystane w tym tekście są własnością autorek prezentowanych kalendarzy. 


Fot.: jestrudo.pl


Fot.: rozaneczka.blogspot.com


Fot.: partymika.pl


Fot.: piatypokoj.pl



Fot.: madl-len.pl


Fot.: xavilove.com


Fot.: lecibocian.pl


Fot.: simplife.pl


Fot.: pracownibajkowo.blogspot.com

Kalendarz od thecottagemarket.com



Kalendarze od botanicalpaperworks.com (trzy wersje)




Kalendarz od eleganceandenchantment.com



Kalendarz od clementinecreative.co.za



Kalendarze od simpleasthatblog.com (sześć wersji)



Kalendarz od beautyholicsanonymous.com



Kalendarz od shortstopdesigns.com



Kalendarz od arosegoldworld.wordpress.com



Kalendarz od aliceandlois.com



Kalendarz od beautifullytarnished.com



Kalendarz od apieceofrainbow.com



Kolejny kalendarz od thecottagemarket.com



Kalendarz od inkandvolt.com



Jedne mniej drugie bardziej, ale wszystkie mi się podobają i najchętniej powiesiłabym te najfajniejsze kalendarze w kilku miejscach. Moje serce skradł kalendarz z babeczkami i ten z Małą Mi, chociaż ubiegłoroczna wersja bardziej mi się podobała. Teraz będę się zastanawiała, gdzie mogę powiesić te kalendarze. A Tobie który kalendarz spodobał się najbardziej? Zajmie jakieś honorowe miejsce w Twoim domu? A może jest ich kilka? Podziel się w komentarzu.

You Might Also Like

0 komentarze