Podziel się linkiem #9

środa, kwietnia 12, 2017

Podziel się linkiem to seria postów na moim blogu, w których dzielę się z Wami ciekawymi wpisami znalezionymi w sieci. Będą one dotyczyć głównie tematyki około rozwojowej, ale nie tylko. Mam również nadzieję, że i Wy zaangażujecie się i polecicie mi w komentarzach interesujące wpisy zarówno własne, jak i cudze. Liczę, że dzięki tej serii uda mi się zachęcić Was do zaznajomienia się z ciekawymi treściami oraz, że sama dzięki Waszym poleceniom poznam pasjonujące posty i całe blogi.

Polecane przeze mnie posty:


Świetne zestawienie 70 pomysłów jak o siebie zadbać domowymi sposobami. Bardzo podoba mi się, że przyjemności są podzielone według czasu i kosztów. W ten sposób możemy szybko znaleźć pomysł na wypełnienie 5 wolnych minut, albo zaplanować jakąś większą i dłuższą przyjemność.

Pomysł na odnalezienie szczęścia dzięki projektowi wdzięczności. Post zdecydowanie przekonujący do prowadzenia dziennika wdzięczności. "W codziennym życiu wyraźnie widać, że to nie szczęście czyni nas wdzięcznymi, lecz wdzięczność - szczęśliwymi." - David Steindl-Rast

Pomysły na to jak pracować w domu, czy jak zarządzać sobą w czasie są zawsze mile widziane. Zwłaszcza jeżeli jest jeszcze ktoś o kogo trzeba zadbać, a praca w domu staje się wyzwaniem. Ciekawy tekst o tym jak pracuje mama-copywriter.

W poście zostały opisane nawyki, które warto wprowadzić do swojego życia. Dzięki temu będziemy mieć więcej energii, będziemy bardziej efektywni, zrelaksowani oraz szczęśliwsi. Dodatkowo okraszone ciekawymi informacjami. A na koniec krótka rada jak możemy zmienić nasze nawyki.

Muszę przyznać że pytanie, o którym pisze autorka jest bardzo dobre. Jego celność jest odwrotnie proporcjonalna do jego długości:). Szczególnie przydatne jeżeli masz skłonności do zamartwiania się. W takich chwilach refleksje o tym, po co tak naprawdę się martwimy czy denerwujemy pomagają w uciszeniu naszych myśli. Od czasu do czasu korzystam z tego pytania, jednak zdecydowanie za rzadko.

Post, który uświadomi Ci, że ćwiczenie uważności jest szczególnie wartościowe na łonie natury. Nawet w sytuacjach codziennych i na pierwszy rzut oka niezbyt przyjemnych. Autorka namawia nas do ćwiczenia uważności w kontakcie z naturą. Zdecydowanie zgadzam się, że przyroda ma na nas szczególnie kojący wpływ. I jak prosto jest wtedy ćwiczyć uważność.

Bardzo fajny tekst o marzeniach. Mobilizuje do zrobienia kroku naprzód w realizacji naszych pragnień. Jeśli interesują Cię takie tematy to zapraszam również do przeczytania mojego postu o marzeniach.

Całkowicie zgadzam się z tym, o czym możesz przeczytać w tym artykule. Jeżeli narzekasz na coś,  co możesz zmienić, to spróbuj to zmienić. Zacznij od małych kroków.  Natomiast jeżeli narzekasz na to, co jest poza Twoim wpływem, to zwyczajnie przestań o tym myśleć. To strata czasu oraz Twojej energii. Poszłabym nawet o krok dalej i pomyślała o tym, czy w sytuacji, na którą narzekasz nie ma czegoś dobrego. Miałam podobną sytuację jak autorka jednego z wcześniejszych postów, gdzieś na mieście złapał mnie deszcz. Oczywiście nie muszę pisać jaka była moja pierwsza myśl. Ale że ćwiczyłam wtedy moje pozytywne nastawienie to już po chwili cieszyłam się z tego deszczu. Uważam, że narzekanie bardzo źle wpływa na nasze życie. Jeżeli chcesz przeczytać więcej to zapraszam do jednego z moich wcześniejszych wpisów.

Jeżeli zdarza Ci się odkładać zrobienie choćby niektórych zadań to ten wpis jest dla Ciebie. Bardzo wartościowy post. Znajdziesz w nim nie tylko najczęstsze przyczyny prokrastynacji, ale również rady jak sobie poradzić w każdej z wymienionych sytuacji.

A teraz ugryzienie tematu z innej strony. 8 nawyków przedstawionych w tym poście to minimum w dążeniu do spokojnego i bezstresowego życia jeżeli należysz do osób stale zwlekających. Sam dobrze wiesz jaki ma to wpływ na Twoje życie. Więc bierzemy każdy nawyk na warsztat i do pracy.

Blogi, które niedawno odkryłam:
Z chęcią poznaję nowe ciekawe miejsca, dlatego jeżeli znacie jakiś świetny blog to doceńcie go, powiadamiając o tym innych w komentarzu pod tym postem. Ponadto jeżeli sami prowadzicie tego typu serie albo zaglądacie na inne strony, gdzie autorzy polecają ciekawe posty lub blogi też napiszcie o tym w komentarzu. A jak Wam się podobały moje dzisiejsze polecenia? 

Na koniec przypomnę jeszcze, co ostatnio ukazało się na moim blogu:

You Might Also Like

0 komentarze